مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-22اقتصادي

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به نام استان صادر شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیمان از گمرک استان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه ها گفت: در آستانه عید نوروز بر بازار استان نظارت دقیقی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم های بازرسی دستگاه ها منسجم شوند، افزود: نمایشگاه های بهاره در تمام شهرستان ها در جهت کنترل و مدیریت قیمت ها برگزار می شود.

وی بیان کرد: یک هفته قبل از برپایی نمایشگاه قیمت گذاری ها شروع شود و تیم قیمت گذاری باید تشکیل شود لذا بدون هماهنگی و تعیین قیمت ها، هیچ نمایشگاهی برگزار نشود.

وی بیان کرد: فرمانداران نظارت کنند که خودپردازها اگر مشکلی دارند اعلام کنند تا رفع شود که تاکنون در بهمیی و مارگون مشکلاتی وجود دارد و بر تمام زوایای اقتصادی نظارت شود.

وی با اشاره به اینکه 16 هزار تن سردخانه در استان بود که در این دولت مجوز 32 هزار تن دیگر صادر شد گفت: با احداث سردخانه های از هدر رفت محصولات استان و خسارت به کشاورزان جلوگیری می شود.

عسکری همچنین خبر خوبی داشت و گفت: طی چند سال های اخیر سیمان استان به نام استان بوشهر صادر می شد اما با اقدامات صورت گرفته تاکنون چند تن سیمان از گمرک که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به نام استان صادر شد

خبر خوب| سیمان تولید کهگیلویه و بویراحمد به نام استان صادر شد